5/13/2010

ေမအိရဲ႕ A to Z

ကိုရင္ညိဳ ရဲ႕ Tag ပါ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မဂၢဇင္းထဲက celebrity လို႔ သေဘာထားျပီး ေျဖလိုက္ပါတယ္။:)

A - Armour =သံခ်ပ္ကာ
ကၽြန္မမွာ A အမ်ိဳးအစား ေသြးေတြစီးဆင္းေနတဲ့ နွလံုးသားရွိပါတယ္။ တခါတေလ သူ႔ကိုဖြက္ထားခ်င္လို႔ သံခ်ပ္ကာ တခုလိုခ်င္တယ္။

B - Birthday= ေမြးေန႔
ကၽြန္မကို ေမလ ၁၆ ရက္ေန႔မွာ ေမြးပါတယ္..။

C - Choice= ေရြးျခယ္မွဳ
ကၽြန္မေရြးျခယ္ခဲ့ေသာ အရာမ်ားအတြက္ မည္သည့္အခါမွ ေနာင္တမရတတ္သည္မွာ ကၽြန္မ၏ တခုတည္းေသာ ေခါင္းမာမွဳႏွင့္ ယွဥ္တြဲေနေသာ အရည္အခ်င္းေကာင္း ျဖစ္ပါသည္။

D - Dangerous= အႏၱရာယ္ရွိေသာ
ဟုတ္ကဲ့။ ကၽြန္မသည္ အလြန္အႏၱရာယ္ရွိေသာ မိန္းကေလးတေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။ လိုအပ္ပါက ေလ့လာစံုစမ္းခြင့္ျပဳပါသည္။

E - Empress = ဧကရီ
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေတာ့ အဲ့လိုထင္တာပဲ။ တေယာက္ထဲနဲ႔။

F - Female Right= မိန္းမ၀ါဒီ
ကၽြန္မကို မိန္းမ၀ါဒီဟု စြပ္စြဲႏိုင္ပါသည္။ ေယာက်္ား မိန္းမ ဟု ခြဲျခားဆက္ဆံေသာ လူမ်ားကို လြန္စြာ မုန္းတီးပါသည္။

G - Goose = ငန္း
ကၽြန္မ ေၾကာက္ေသာ တိရစၧာန္ျဖစ္ပါသည္။ ႏႈတ္သီးအားကိုးနွင့္ လိုက္လိုက္ထိုးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။

H - Happiness =ေပ်ာ္ရႊင္မွဳ
ကၽြန္မဆီမွ သူတို႔ ခိုးယူသြားေသာအရာ ျဖစ္ပါသည္။ ေပ်ာက္ဆံုးေနသည္မွာ ၾကာျပီျဖစ္ေသာ္လည္း လိုက္လံရွာေဖြဖို႔ စိတ္မကူးေတာ့ပါ။

I - Ignore = လ်စ္လ်ဴရႈသည္။
ကၽြန္မ သင္ယူေနဆဲဘာသာရပ္ ျဖစ္ပါသည္။ သူမ်ားအေၾကာင္းေျပာဖို႔ကလြဲျပီး လုပ္စရာအလုပ္မရွိေသာ၊ စိတ္၀င္စားစရာမေကာင္းေသာ ဘ၀ကို ပိုင္ဆိုင္ထားေသာ သနားစရာ ထိုလူမ်ားကို လ်စ္လ်ဴရႈရန္ လိုအပ္ပါသည္။

J - Jealous= မနာလို၀န္တိုျခင္း
တစံုတေယာက္အေပၚ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအားျဖင့္ ျဖစ္တတ္ေသာ ေရာဂါတခု။

K - Kid
ကေလးေလး ဘ၀ ကိုလြမ္းတယ္။ ဒဏ္ရာေတြ စံုတဲ့ ႏွလံုးသားနဲ႔ ။ အသံုးမက်မႈေတြ ျပည့္ေနတဲ့ ဦးေနွာက္နဲ႔။

L - Love = ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ
အလ်ားအနံမရွိသလို တခါတရံမွာ အသြားအျပန္လဲ မရွိပါဘူး။

M - May Flower= ေမလရဲ႕ ပန္းေလး
ေမေမရဲ႕ ပန္းခင္းႀကီး အိမ္မက္ေလးနဲ႔အတူ ေမြးဖြားလာလို႔ ေမလရဲ႕ ပန္းကေလးဆိုရင္ မမွားပါဘူးေနာ္။

N - Naughty = ဆိုးသြမ္းေသာ
ကၽြန္မမိသားစု အတြက္ ဆိုးသြမ္းေသာ ကေလးတေယာက္ျဖစ္ျပီး ကၽြန္မခ်စ္သူအတြက္ ဆိုးသြမ္းေသာ ေကာင္မေလး တေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။ (သူတို႔ခြင့္လႊတ္မည္ လို႔ ယံုၾကည္ပါသည္။)

O - Orion
နီးရဲ႕နဲ႕ ေ၀း ၾကယ္ကေလး..။

P - Peace = ျငိမ္းခ်မ္းေရး
အေျပာလြယ္ၿပီး အလုပ္ခက္ေသာ အလုပ္တစ္ခု။

Q - the 17th letter of the Roman alphabet
အေပၚမွာ ၀လံုးေလးနဲ႔ မ်က္စိေလး ျဖည့္လိုက္ပါ။ ေၾကာင္ေလးတေကာင္ ကိုေတြ႕လိမ့္မည္။

R - Rose= ႏွင္းဆီပန္း
စိတ္မဆိုးပါ.။ အေရအတြက္လည္း မကန္႔သတ္ပါ။ ေပးသေလာက္ယူပါမည္။ :)

S - Songs =သီခ်င္းမ်ား
သီခ်င္းေတြရွိမွ တေန႔တာက ျပည့္စံုမွာပါ။ ကၽြန္မ ပထမဆံုး ဆိုုခဲ့ေသာ သီခ်င္းမွာ ထူးအိမ္သင္ရဲ႕ ``ပန္းခင္းလမ္းပဲ ေလွ်ာက္ပါ အခ်စ္ေလးရယ္ .. ခေရာင္းေတာထဲက တို႔ကို ထားခဲ့ကြယ္´´ ဟု ကၽြန္မ ေဖေဖကေျပာပါသည္။

T - Tomato= ခရမ္းခ်ည္သီး
သုပ္စားလွ်င္ေကာင္းျပီး အသားအရည္လွပါသည္။

U - Ugly = အရုပ္ဆိုးျခင္း
ရာဇ၀င္ရိုင္းျပီး ရုပ္ဆိုးေသာ ဘ၀ရဲ႕ဇာတ္လမ္းတိုမ်ားကို ျဖတ္ထုတ္ပစ္လိုက္ခ်င္ပါသည္။

V - Vampire = ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္
ကၽြန္မရဲ႕ ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ ဆႏၵတစ္ခု အတြက္ Vampire ျဖစ္ခ်င္ေနပါသည္။ ဘာဆႏၵလဲဟု ေမးပါက ေျပာျပလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။

W - Win = အႏိုင္ရသည္။
win- win theory ကို ရွည့္လဲ ေလွ်ာက္သာ ပ်ားလဲ စြဲသာ ဟု ေခၚလို႔ ရပါသလား။

X - X = ႀကက္ေၿခခတ္သေကၤတ
တာရာမင္းေ၀က ေျပာတယ္။` ငါတို႔သည္…လူသားမ်ားျဖစ္၏....... လက္ဖ၀ါးမွာ အမွားလကၡဏာ ပါေလသည္။´´ တဲ့။

Y - You = သင္
သင္တို႔ေရာ ကၽြန္မကို မည္သို႔ထင္ပါသလဲ ။ မွတ္ခ်က္မ်ား ေပးေစခ်င္ပါသည္။

Z - Zephyr = ညင္သာစြာ တုိက္ခတ္ေသာေလ။
သူ႔အတြက္ အဲ့လိုေလညွင္းေလး ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။ သူ႔ဘ၀အေမာေတြ ေျပေစဖို႔ပါ။

2 comments:

ေမာင္ရင္ညိဳ said...

ေက်းဇ္ ေမအိ

ဖိုးဂ်ယ္ said...

လာဖတ္ သြားပါတယ္။